انجینئر محمد علی مرزا کا نام سوشل میڈیا پر کیوں ٹرینڈ کر رہا ہے؟

 اسلامک اسکالر انجینئر محمد علی مرزا سوشل میڈیا پر ٹاپ ٹرینڈ بن چکے ہیں۔پہلی انفارمیشن رپورٹ (ایف آئی آر) کے نتیجے میں اور سوشل میڈیا پر ان کی گرفتاری کی غیر مصدقہ اطلاعات کے بعد ، ان کے حامیوں نے فیس بک اور ٹویٹر پر ان کی رہائی کا مطالبہ کیا ہے اور اس بات کو اجاگر کیا ہے کہ وہ انھیں ملک میں مذہبی گفتگو پراس کے مثبت اثرات کے طور پر دیکھتے ہیں۔

تفصیل کے مطابق انجینئر محمد علی مرزا کے قریبی ذرائع کا کہنا ہے کہ آج کل میں کھل کے بولنے والا عالم ایک ویڈیو جاری کرے گا ، جس میں وہ اسلامک اسکالر انجینئر محمد علی مرزا کے اوپر لگائے جانے والے الزامات کی وضاحت کرے گا اور ساتھ ہی احکام اور ان کے نقادوں سے بھی انکی صورتحال واضح کرے گا۔

  دریں اثنا انجینئرمحمدعلی مرزا آج پاکستانی ٹویٹر پر پہلے نمبر پر ہیش ٹیگ رہے ، اس کے بعد نمبر 3 پر #reLiveMirzaAliEngineer آئے ، حامیوں کا دعوی ہے کہ ان پر عائد الزامات کسی بھی تنقیدی تبصرہ کے لئے پاکستان میں جگہ سکڑ جانے کی علامت ہیں۔

ایک ویڈیو کلپ سوشل میڈیا پر گردش کررہا ہے جس میں ناقدین کا کہنا ہے کہ  انجینئر محمد علی مرزا  نے مختلف مذہبی شخصیات کے خلاف تشدد کا مطالبہ کیا ہے۔ اس پر ان کے حامیوں کا کہنا ہے کہ یہ مختصر کلپ مکمل طور پر اس کے حقیقی پس منظر سے ہٹا دیا گیا ہے۔ انہوں نے اس بات کی نشاندہی کی کہ وہ اکثر دلیل کی خاطر انتہائی نمایاں مثالیں پیش کرتے ہیں۔

یاد رہےانجینئر محمد علی مرزا اسلامی فقہ، معاشرتی امور اور سیاست کے مختلف موضوعات پر اپنے لیکچرس کی وجہ سے پچھلے کچھ سالوں میں بڑی کامیابی حاصل کر چکے ہیں۔ وہ جنوبی افریقہ کی متعدد مرکزی دھارے میں شامل مذہبی شخصیات کی طرف سے اپنے تنقیدی اندازکی وجہ سے مشہور ہیں۔ ان کی کچھ سخت تنقید ان لوگوں کے لئے مختص ہے جو  ان کی نظر میں  مختلف مذہبی علما کے ذریعہ فرقہ وارانہ یا تفریق پھیلانے والے عقائد کو فروغ دیتے ہیں۔ ان کے تبصروں نے ماضی میں تنازعہ کھڑا کردیا تھاجس پر علماء نے انہیں بے نقاب کرنے لے لیے ان کی متنازعہ ویڈیوز لیک کرنے کا دعوی کیا تھا۔

متعلقہ خبریں

Leave a Comment