سیاحوں کو 24 گھنٹوں میں گلیات چھوڑنے کا حکم

سیاحوں کو 24 گھنٹوں میں گلیات چھوڑنے کا حکم دے دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق گلیات ڈویلپمنٹ اتھارٹی اور ضلعی انتظامیہ نے گلیات میں موجود تمام سیاحوں کو 24 گھنٹوں کے اندر اس علاقے سے نکل جانے کا حکم دیا ہے، یہ حکم علاقے میں سیاحوں کی موجودگی کی اطلاعات کے بعد آیا۔

گلیات ڈویلپمنٹ اتھارٹی کے ترجمان احسن حمید نے کہا کہ خیبر پختونخوا حکومت نے صوبے کے کسی بھی سیاحتی مقام پر سیاحوں کے داخلے پر مکمل پابندی عائد کر رکھی ہے، انہوں نے بتایا کہ گلیات میں سیاحوں کی موجودگی کی اطلاعات موصول ہوئی ہیں اور علاقے کے کچھ ہوٹلوں اور گیسٹ ہاؤسز کو 24 گھنٹے میں اپنی سہولیات خالی کرانے کا حکم دیا گیا ہے، انہوں نے مزید کہا کہ صوبائی حکومت اور گلیات ڈویلپمنٹ اتھارٹی کے احکامات کی خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔

واضح رہے کہ کورونا وائرس وبائی امراض کی وجہ سے ملک میں سیاحوں کے مقامات پر جانے پر مکمل پابندی عائد کر رکھی ہے، تاہم ، حکومت ایس او پیز کے ذریعہ جلد از جلد ملک میں سیاحت کو دوبارہ کھولنے کے لئے پوری کوشش کر رہی ہے۔

گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید 1،763 افراد میں مہلک کورونا وائرس کا شکار ہو گئے ہیں ، جس سے پاکستان میں کیسوں کی مجموعی تعداد 169،190 ہوگئی۔ دوسری طرف ، وائرس سے 32 افراد کی ہلاکت کے بعد اموات کی تعداد 5،709 ہوگئی۔

متعلقہ خبریں

Leave a Comment