چین میں پھنسے پاکستانیوں کے لیے پی آئی اے کا خصوصی فضائی آپریشن

پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائن (پی آئی اے) کی خصوصی پرواز اتوار کو چین کے شہر شنگھائی کے پڈونگ بین الاقوامی ائرپورٹ سے اسلام آباد پہنچے گی۔

جمعہ کو چین کے لئے پی آئی اے کے کنٹری منیجر نے کہا کہ تجارتی پروازوں کے عمل میں رکاوٹ کے پیش نظر پاکستانی شہریوں کو چین سے وطن واپس پہنچانے کے لئے قومی ائیرلائن کی یہ ساتویں خصوصی پرواز ہوگی

انہوں نے اے پی پی کو بتایا 30 اگست (اتوار) کو شنگھائی سے اسلام آباد کے لئے خصوصی پرواز کے ہموار آپریشن کے لئے تمام انتظامات مکمل کرلیے گئے ہیں۔

 ان کا کہنا تھا کہ پی آئی اے نے اس سے قبل کوویڈ 19 کی وبائی بیماری کے بعد چین کے مختلف شہروں میں پھنسے ہوئے بیشتر تاجروں اور طلباء کو واپس لینے کے لئے سات پروازیں چلائی تھیں۔ ممکن ہے کہ اگلی خصوصی پرواز پاکستانی شہریوں کو چین سے پاکستان منتقل کرنے کے لئے 24 ستمبر کو جنوب مغربی چین کے صوبہ سیچوان کے دارالحکومت چینگدو کے شوانگلیو بین الاقوامی ائیرپورٹ پہنچے گی۔

 انہوں نے مزید کہا پی آئی اے کے ذریعے تمام خصوصی پروازوں کا انتظام چینی اور پاکستانی حکام کی مدد سے کیا جارہا ہے۔

کنٹری منیجر نے کہا کہ پی آئی اے نے چینی حکومت سے تیآنجن ، ژیان ، شنگھائی یا چینگدو سے باقاعدہ پروازوں کے آپریشن کی اجازت دینے کی درخواست کی ہے کیونکہ بیجنگ ایئر پورٹ غیرملکی ایئر لائنز کے مسافروں کی صحت سے متعلق جانچ پڑتال کرنے کی وجہ سے عام آپریشن کے لئے بند ہے۔

انہوں نے کہا کہ چینی سول ایوی ایشن اتھارٹی سے منظوری ملنے کے بعد ، پی آئی اے اپنی باقاعدہ ہفتہ وار پروازیں پاکستان اور چین کے درمیان سفر کرنے والے مسافروں کی سہولت کے لئے شروع کرے گی۔

یہاں یہ واضح رہے کہ پی آئی اے نے رواں سال مئی میں خصوصی فلائٹ آپریشن کا آغاز کیا تھا جب ایک خصوصی پرواز پی آئی اے 8872 نے 274 پاکستانی طالب علموں کو چینی صوبہ وہان اور ہوبی سے واپس پاکستان منتقل کیا تھا۔ 

متعلقہ خبریں

Leave a Comment